piątek, 12 maja 2017

Rock Rebel

Hejka!
Dość długo mnie tu nie było, ale już jestem i wszystko nadrabiam. Jakiś czas temu na MSP, wyszła nowa kolekcja o nazwie Rock Rebel. Ta kolekcja jest moją ulubioną kolekcją z wszystkich na MSP!!! Postanowiłam , że nie będę zmieniała kolorów ubrań, bo looki MSP nie zmieniają. Również postanowiłam, że będę pokazywać gotowy look, bo chyba każdy umie sobię w nigo kliknąć. No więc tak to się prezentuje!

LOOK LOLIMLILI                                           VS              LOOK MSP

Na tą stylizację wydałam 2850sc i w dodatku bez VIP, a MSP wydało 4375 sc i 2 diamenty z VIP-em.





                                                                                            Pozdrawiam
                                                                                                             Lolamlili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy dodawać posty?