piątek, 14 kwietnia 2017

Fair Kei

Cześć, w tym tygodniu powstała kolekcja Fair Kei. Jest moim zdaniem bardzo pastelowa i myślę że powstaną świetne looki. Postanowiłam też nie zmieniać kolorów ubrań. Zaczynamy!!!
                1.Zaczynamy od włosów. Wybrałam tą kitkę z żółtą wstążką.



2. Następnie te spodnie. Są cudowne!
3. Teraz czas na tą śliczną bluzę z diamentem.

                                                 4. Teraz buty. Ja wybrałam te urocze fioletowe trampki.
Teraz porównanie!
VS










LOOK MSP        LOOK LOLIMLIL
---->





 Na ten look wydałam
                                                                       2075 sc.


                                                                                     Wasza lolamlili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kiedy dodawać posty?